CafePay – uzņēmuma identitātes un pārdošanas piedāvājuma izveide

sPlay stāsts

CafePay identitātes un pārdošanas piedāvājuma izveide

Uzņēmumu nupat ir izveidojuši trīs ļoti kompetenti, zinoši un profesionāli speciālisti. Katram no viņiem ir sava pieredzes un zināšanu bagāža. Darbsemināra galvenais mērķis bija vienoties par to, kurp komanda kopā vēlas doties, par ko tā vēlas kļūt sev un citiem. Tāpat svarīgi bija arī apzināties, kas ir tās lietas, kuras tiks piedāvātas klientiem.

Unikāla iespēja pacelties 100 km virs sava biznesa horizonta

CafePay komandas atsauksme

Es dažreiz esmu iedomājies – interesanti, kā mēs visi izskatāmies no, piemēram, 100 kilometru augstuma. Ar to domāju ne tik daudz izskatu, cik būtību – sanāktu tāds mazs skudru pūznītis, kas ņemas un peras savā starpā, daži dara labu un daži ne – bet tas viss lielākā telpas un laika izteiksmē šķiet tik nebūtiski. Taču, atkal, atgriežoties savā esības centrālajā punktā, savā “Es” – man apkārt notiekošais šķiet būtiskāk par visu. Dzīvē un darbā, acīmredzot, var būt lietderīgi prast iegūt un saglabāt šo balansu ne tikai starp iekšējo un ārējo pasauli, bet arī starp miko un makro līmeni.

Kopīgā darbā ar sPlay pie CafePay projekta stratēģijas, man bija prieks konstatēt, ka šī metode sniedz atbildi uz iepriekšminētajām pārdomām – man ir iespēja paskatīties uz projektu un tā būtību no dažādiem skatu punktiem, pievēršot uzmanību gan detaļām, gan kopaini, gan globālākām aprisēm. Manuprāt, tā ir unikāla iespēja pacelties 100 km virs sava biznesa horizonta un palūkoties uz to no augšas. Ir vērts izmantot, ja vēl nevar atļauties kosmiskos ceļojumus.

Ansis Līpenītis, CafePay.lv un FromMe.lv vadītājs

You must be logged in to post a comment.
Menu